Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Τι είναι αγάπη; Τα παιδιά έχουν την απάντηση


Τι είναι αυτό που το λένε αγάπη; Άπειρα ραβασάκια, ποιήματα, τραγούδια, κείμενα και έργα τέχνης έχουν προσπαθήσει να εξηγήσουν αυτό το συναίσθημα. Υπάρχει όμως καλύτερος κριτής από τα παιδιά; Η αθωότητά τους μας κάνει να πιστεύουμε πως όχι. Ρωτήσαμε, λοιπόν, μερικά παιδιά "Τι είναι αγάπη;". Δείτε τι μας απάντησαν.
«Το να αγαπάς όλους τους ανθρώπους»
Αλεξάνδρα, 3,5 ετών
«Όμορφος, ζούμπηγμα, χοντρός»
Μάρκος, 4 ετών
«Μαμά, ξέρεις πώς λένε την αγάπη στα αγγλικά; Ξεξ.»
Χρήστος, 5 ετών
«Να θες κάποιον τόσο πολύ που να μην μπορείς να ζήσεις μακριά του»
Νικόλας, 7 ετών
«Όταν κάποιος σε αγαπάει, ο τρόπος που λέει το όνομά σου είναι διαφορετικός. Ξέρεις ότι το όνομά σου είναι ασφαλές στο στόμα σου»

Βασίλης, 4 ετών
«Όταν ένα κορίτσι βάζει άρωμα και ένα αγόρι βάζει κολόνια και βγαίνουν και μυρίζουν ο ένας τον άλλον»
Κάρλος, 5 ετών
«Αγάπη είναι όταν κάποιος σου δίνει τις πατάτες του και δεν πρέπει να του δώσεις τις δικές σου»
Χριστίνα, 6 ετών
«Αυτό που σε κάνει να χαμογελάς όταν είσαι κουρασμένος»
Λευτέρης, 5 ετών
«Αγάπη είναι όταν η μαμά φτιάχνει καφέ για τον μπαμπά και τον δοκιμάζει πρώτα για να δει αν είναι εντάξει»
Δανάη, 7 ετών
«Αγάπη είναι όταν φιλιέσαι όλη την ώρα. Μετά όταν βαρεθείς να φιλιέσαι θες και πάλι να είσαι μαζί του και να μιλάτε. Η μαμά μου και ο μπαμπάς μου το κάνουν. Είναι αηδία.»
Αιμιλία, 8 ετών
«Αγάπη είναι όταν δίνω τα παιχνίδια μου στον αδερφό μου. Δεν είναι και τόσο ωραία»
Νίκη, 6 ετών
«Αγάπη είναι όταν είπα στον φίλο μου τον Χρήστο ότι φοράει ωραία μπλούζα και μετά τη φόραγε κάθε μέρα»
Μαρία, 7 ετών
«Αγάπη είναι μια γιαγιά κι ένας παππούς που είναι ακόμα φίλοι»
Θωμάς, 6 ετών
«Σε ένα ρεσιτάλ πιάνου μου ήμουν μόνη και φοβόμουν. Κοίταξα όλους τους ανθρώπους και είδα τον μπαμπά μου να με χαιρετάει και να χαμογελάει. Μόνο εκείνος το έκανε αυτό και δεν φοβόμουν πια»
Κατερίνα, 8 ετών
«Η μαμά μου με αγαπάει πιο πολύ από όλους. Μόνο η μαμά μου με φιλάει το βράδυ»
Ελβίρα, 6 ετών
«Αγάπη είναι όταν η μαμά μου δίνει στον μπαμπά μου το καλύτερο κομμάτι κοτόπουλο»
Ελένη, 5 ετών
«Αγάπη είναι όταν το σκυλάκι μου, μού γλείφει το πρόσωπο όλη την ώρα»
Άννα, 4 ετών
«Ξέρω ότι η αδερφή μου με αγαπάει επειδή μου δίνει όλα της τα ρούχα και μετά πρέπει να πάει να αγοράσει καινούργια»
Ζωή, 4 ετών
«Όταν η γιαγιά μου αρρώστησε και δεν μπορούσε να βάφει άλλο τα νύχια των ποδιών της, το έκανε ο παππούς μου ακόμα κι όταν έπαθε κι αυτός αρρώστεια στα κόκαλά του. Νομίζω αυτό είναι.»
Ραφαέλα, 8 ετών
«Όταν ένα κορίτσι αγαπάει κάποιον, τα βλέφαρά της ανοιγοκλείνουν γρήγορα»
Μαρία, 7 ετών
«Δεν πρέπει να λες "σ'αγαπώ" αν δεν το εννοείς. Αλλά αν το εννοείς, πρέπει να το λες»
Θανάσης, 8 ετώνhttp://www.mama365.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: